– het flirt-build-keep canvas
Het bouwen van een ultieme klantrelatie
“De sleutel tot succes ligt in het bouwen van een ultieme klantenrelatie“
Ter inspiratie: gemiddeld gaat 20-25% van de klanten gaat over tot een tweede aankoop. Van deze groep gaat maar liefst 40-50% over tot een derde aankoop.
Cijfers die indruk maken en duidelijke indicatoren waarom je focus niet alleen op het binnenhalen van nieuwe klanten zou moeten liggen. Zorg voor een strategie die van jouw eenmalige kopers, loyale klanten maakt.
Inhoud
Deze sessie is het vervolg op de sessie “De weg naar een ultieme klantrelatie“, maar kan ook heel goed los gevolgd worden. Duik dieper in het creëren van de ultieme klantrelatie. Hoe bouw je een succesvolle klantrelatie en behoud je jouw klant?
Een interactieve sessie waarbij we samen het ‘flirt-build-keep canvas’ invullen.
Over de spreker
Onze eigen Strategy Director Wouter Vos is expert op het gebied van klantenbinding. Tijdens deze workshop leert hij je alles wat je moet weten over het bouwen van de ultieme klantrelatie.
Voor wie is dit interessant
Loop jij vast op het binden van klanten? Kopen ze 1 keer, maar is het lastig om ze te verleiden tot die herhaalaankoop? Meld je dan snel aan, want tijdens deze workshop leg je de ultieme basis om van jouw eenmalige kopers, loyale klanten te maken.
Slechts plek voor 10 deelnemers
Meld je snel aan, want vol=vol. Er is slechts plek voor 10 deelnemers, zodat er ruimte is voor persoonlijke vragen en interactie.
Kosten
€250 per deelnemer. Dit is inclusief een lekkere lunch, en natuurlijk koffie en thee tijdens de workshop. Nadat je je voor de workshop hebt ingeschreven, ontvang je een factuur per e-mail.