over clever campus

Over de campus

Het team van Clever Strategy heeft als talent ‘fact based marketing’. Gedurende ons werkend bestaan kwamen wij tot het inzicht, dat het verkrijgen van specifieke kennis over onderwerpen binnen fact based marketing lastig kan zijn. Het is een zoektocht, waarbij kennis wordt opgedaan door trainingen, cursussen, demo’s, events, sparring met vakgenoten, e.d. Nergens is één plek waarbij we eenvoudig in beknopte sessies kennis kunnen opdoen van fact based marketing. Het maakt het complexer dat het vakgebied bestaat uit verschillende skills, want we dienen te beschikken over de juiste strategieën, tactieken, technologieën en vakgenoten.

Vanuit dit inzicht is het initiatief van Clever Campus ontstaan. Clever Campus heeft als doel om marketeers sneller te laten leren, zodat we verspillingen in marketing (geld & tijd) kunnen voorkomen. De campus biedt kosteloos sessies aan, waarbij we gelijkgestemden marketeers van kennissessies voorzien. Belangrijk daarbij is dat we sessies organiseren op verschillende kennisniveaus. Op deze manier houden we de relevantie hoog en zorgen we ervoor dat de sparring gedurende de sessie en borrel aansluit bij elkaars behoeften. Vanuit verschillende topics worden er sessies en content gepubliceerd.

websites

Resultaatgerichte websites

Vanuit resultaat zijn er diverse websites die op zoek gaan naar de her-realisering van een transactie of conversie. Om dit te realiseren zetten we dagelijks websites in voor campagnes, e-commerce en loyalty. Maar wat zijn de do’s en dont’s? Wat zijn de laatste technologieën op het gebied van optimalisaties, customer data platforms, artificial intelligence, enzovoorts? Binnen de Campus programmering worden er verschillende sessies gehouden op deelgebieden, waarbij we op deze vragen antwoorden gaan geven.  

E-mail marketing / marketing automation

Een goede CRM strategie gericht op het opbouwen van kwalitatieve profielen biedt kansen op rendement. Zowel in consumenten als in B2B marketing worden er slimme marketing automation pakketten geïmplementeerd. Bij CRM worden er veel slimme tactieken en technologieën gebruikt voor het versturen van slimme campagnes, het ontwikkelen van automated campaignshet kwalificeren van leads middels lead nurturing, of het verhogen van de conversie middels artificial intelligence technologieën gericht op promotie management. De Campus laat zien waar je kunt beginnen en organiseert expert sessies voor marketeers die al verder zijn in hun ervaring.   

email marketing

Media (online en offline)

Online en offline adverteren gaan hand in hand samen. Ze bieden veel kansen om resultaat te boeken, maar ze hebben ook veel risico’s wanneer een verkeerde strategie wordt gehanteerd. De Campus biedt sessies waarbij je leert hoe je middels een liquid media aanpak in controle blijft over je media campagne(s). Leer hoe je kunt starten met een liquid media aanpak of leer hoe je online en offline samen kan laten smelten tot een fact based aanpak. Blijf op de hoogte van de laatste trends van het veranderlijke medialandschap.  

Data

Data is een trend. Maar wat zijn de data elementen waar je op moet sturen binnen fact based marketing? Hoe kan je analyseren en optimaliseren middels de laatste technologieën en hoe creëer je een dashboard? Data management platforms en persuasive technieken zijn woorden die we veel tegen komen, maar wat is het precies? In de programmering van de campus bieden we een mooi programma gericht op deze topics.  

developed and educated by Clever Strategy

Clever Campus | © 2020