“Elk stadium van groei brengt nieuwe kansen en uitdagingen met zich mee” Ter inspiratie: gemiddeld gaat 20-25% van de klanten gaat over tot een tweede aankoop. Van deze groep gaat maar liefst 40-50% over tot een derde aankoop. Cijfers die indruk maken en duidelijke indicatoren waarom je focus niet alleen op het binnenhalen van nieuwe […]

Wouter Vos

Organisator

Wouter Vos

Locatie

Clever Strategy
Schaardijk 372 - 2909 LA - Capelle aan den IJssel
Categorie

Datum

14 nov 2023
Verlopen!

Kosten

€250,00

De weg naar een ultieme klantrelatie

“Elk stadium van groei brengt nieuwe kansen en uitdagingen met zich mee”

Ter inspiratie: gemiddeld gaat 20-25% van de klanten gaat over tot een tweede aankoop. Van deze groep gaat maar liefst 40-50% over tot een derde aankoop.

Cijfers die indruk maken en duidelijke indicatoren waarom je focus niet alleen op het binnenhalen van nieuwe klanten zou moeten liggen. Zorg voor een strategie die van jouw eenmalige kopers, loyale klanten maakt.

Inhoud

Aan de hand van het Clever Maturity model – kruipen-lopen-rennen vliegen neemt Wouter Vos je mee in de levensfases van een organisatie. Tijdens een interactieve sessie geven we je een stappenplan op basis waarvan je zelf aan de slag kunt. Samen met gelijkgestemden, zodat je niet alleen van ons, maar ook van elkaar leert.

De perfecte basis om te bouwen aan die ultieme relatie met jouw klanten.

Over de spreker

Onze eigen Strategy Director Wouter Vos is expert op het gebied van klantenbinding. Tijdens deze workshop leert hij je alles wat je moet weten over het bouwen van de ultieme klantrelatie.

Voor wie is dit interessant

Loop jij vast op het binden van klanten? Kopen ze 1 keer, maar is het lastig om ze te verleiden tot die herhaalaankoop? Meld je dan snel aan, want tijdens deze workshop leg je de ultieme basis om van jouw eenmalige kopers loyale klanten te maken.

Slechts plek voor 10 deelnemers

Meld je snel aan, want vol=vol. Er is slechts plek voor 10 deelnemers, zodat er ruimte is voor persoonlijke vragen en interactie.

Kosten

€250 per deelnemer. Dit is inclusief een lekkere lunch, en natuurlijk koffie en thee tijdens de workshop. Nadat je je voor de workshop hebt ingeschreven, ontvang je een factuur per e-mail.

“Het bouwen van een relatie met je klanten, verbetert je Customer Lifetime Value enorm.”

Het evenement is afgelopen.

developed and educated by Clever Strategy

Clever Campus | © 2024