GA4 Workshop

De workshop “GA4: meten is weten (niet zoeken)” vindt plaats bij ons op kantoor. In 2 uur nemen we je mee in GA4. We gaan sowieso in op onderstaande onderwerpen, maar er is ook ruimte om je eigen vraag in te sturen. Zo weet je zeker dat je met een voldaan gevoel naar huis gaat!

Roos Haasnoot

Organisator

Roos Haasnoot
Email
r.haasnoot@cleverstrategy.nl

Andere organisatoren

Tony de Jong
Tony de Jong
Email
t.dejong@cleverstrategy.nl
INSCHRIJVEN

Locatie

Clever Strategy
Schaardijk 372 - 2909 LA - Capelle aan den IJssel
Categorie

Datum

02 jul 2024

Tijd

10:00 - 12:30

Kosten

€195,00

Labels

Nieuw

Workshop GA4: meten is weten (niet zoeken)

De volgende onderwerpen komen aan bod:

 

Het inrichten van jouw persoonlijke GA4 menu’s,
waardoor GA4 een stuk gebruiksvriendelijker wordt.

Het aanpassen van de standaard tabellen in GA4,
zodat je alleen naar de data kijkt die jij nodig hebt.

Het aanmaken van rapporten/funnels in verkenner,
waardoor je de inzichten en data die je niet in de standaard rapporten vindt, altijd bij de hand hebt.

Het aanmaken van doelgroepen en segmenten.
Zo leer je jouw doelgroep nog beter kennen!

Het aanmaken van events in Google Tag Manager,
zodat GA4 meet wat jij nodig hebt voor jouw doelstellingen.

Het analyseren van (landings)pagina’s en het in kaart brengen van optimalisatiekansen
met het oog op SEO en/of SEA.

 

Over de sprekers:

Roos is digital insights analyst bij Clever Strategy. In het Strategy & Inisghts team is Roos verantwoordelijk voor het analyseren van de prestaties van consumer journeys in CRM en op de website van klanten. Meten is weten, maar nog belangrijker is om dit om te zetten in actie. Roos wordt dan ook extra blij van het kunnen toepassen van CRO principes, a/b testen en wat al niet meer om de consumer journey te optimaliseren.

Tony is Performance Marketeer bij Clever Strategy. In het Digital Media team is Tony verantwoordelijk voor de online resultaten van verschillende klanten. Hij houdt zich o.a. bezig met het uitdenken en opstellen van mediastrategieën, maar kijkt ook goed mee met de uitvoering en het bijsturen van de campagnes. Het inzichtelijk en meetbaar maken van de kanaalprestaties is essentieel, maar daarnaast is een scherpe blik op de website onmisbaar om verder te kunnen groeien. GA4 vormt dan ook de basis om data te verzamelen en te vertalen naar acties!

 

Praktische informatie:

Datum: Dinsdag 2 juli 2024 

Tijd: 10:00 – 12:30 uur 

Locatie:
Clever Strategy
Riverside Offices (gebouw 1-2)
Schaardijk 372
2909 LA Capelle aan den IJssel (Rotterdam)

 

Bijzonderheden: 

  • Je volgt deze workshop samen met maximaal 10 andere deelnemers bij ons op kantoor. 
  • Je mag vooraf je vraag insturen, zodat je sowieso met een voldaan gevoel naar huis gaat. 
  • De workshop kost € 195 excl BTW en is inclusief een volledig verzorgde lunch door ons. 

Inschrijven

event:Workshop GA4: meten is weten (niet zoeken) prijs event:€ 195

De oude, vertrouwde Google Analytics Universal is er inmiddels al een jaar niet meer. Kun je bepaalde data en inzichten in GA4 nog steeds niet vinden? Of ben je al een heel eind, maar heb je het gevoel dat er meer uit GA4 te halen is? Schrijf je dan snel in voor deze workshop!

Beschikbaar Tickets: 9
Helaas, deze sessie is volgeboekt. Je kunt je daarom niet meer inschrijven. Wil je je aanmelden voor de reservelijst van deze sessie? Stuur dan een e-mail naar marketing@cleverstrategy.nl.

developed and educated by Clever Strategy

Clever Campus | © 2024